Kiszervezett szolgáltatásunk keretében több mint 300 ügyfél 70 ezer munkavállalójának nyújtunk teljes körű bér- és tb-számfejtést, cafeteria, munkaidő, távollét, valamint HR- és munkaügyi adminisztrációt.
Budapesti központunkba keresünk bérügyviteli munkatársat.
Feladatok:
- Bérszámfejtési és TB számfejtési feladatok teljes körű ellátása,
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése,
- Cafeteria rendszeren keresztül igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok végzése,
- Ügyfél-támogatási feladatok ellátása,
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, hatóságokkal.
Elvárások:
Végzettség: középfokú szakirányú iskolai végzettség
Munkatapasztalat: bérszámfejtési szakterületen szerzett szakmai tapasztalat,
Képesség a feladat ellátáshoz szükséges jogszabályok gyakorlati alkalmazására
Felhasználói szintű MS Office ismeret
Kompetenciák: Jól kommunikáló, alapos szakemberek
Előny:
- Felsőfokú bér- és társadalombiztosítási ügyintézői végzettség,
- NEXON programok ismerete,
- Számviteli ismeretek,
- Bér és humánügyviteli szolgáltatói területen szerzett tapasztalat,
- Angol nyelvismeret.
Amit ajánlunk:
- Versenyképes jövedelem és juttatási csomag,
- Kulturált irodai környezet, modern eszközpark,
- Folyamatos szakmai képzések,
- Egyéni fejlődési lehetőség a piacvezetőnél.
Jelentkezz most!