Elfoglalt? Lemaradt a hét legfontosabb HR- és IT-híreiről? Képbe hozzuk!

NEXON sajtószemle

Minden, amit tudni akartál a hazai munkáltatói márkaépítésről

A hiánypótló kutatást - amely a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatát vizsgálja - immár második éve az Employer Branding Award megbízásából a BrandExcellence Program kutatói készítették.


Ez a terület különösen vonzó ma a fiatalok számára

A munkaerőpiaci béremelkedés az alkalmazott kutatásban foglalkoztatottak körében az átlagot messze meghaladja, ugyanakkor körükben a külföldre vándorlás immár kevésbé jellemző tendencia – állapította meg az IseeQ fejvadász cég több mint 1500 fő körében végzett felmérése.


Megint a Mercedes a magyar munkavállalók álommunkahelye

Ismét a Mercedes-Benz lett a legvonzóbb magyarországi munkáltató a magyar munkavállalók értékelése szerint - közölte csütörtökön a Randstad Hungary.


Meglepő fordulat a munkaerő áramlásban

Egyértelműen erősödik a munkaerő országon belüli mobilitásának hajlandósága – derül ki a Profession.hu elemzéséből.


Nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani

A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani.


Employee Engagement 3.0 - From Feedback to Action

The employee engagement and feedback tools market has been explosive.