Tavaly, számos szervezettel együtt, a Magyarországi Svéd Kereskedelmi Kamara útjára indította a CSR Tudatossági Hetet, hogy ösztönözze a vállalatokat és a különböző szervezeteket arra, hogy kommunikációt és párbeszédet kezdeményezzenek CSR tevékenységeikről.

 

Nem volt kérdés, hogy a NEXON is csatlakozik a kezdeményezéshez. Az első kommunikációs hét kimondottam eredményes volt, várakozáson felül teljesített, így a 2021-es siker alapján (több mint 160 cikk és bejegyzés született 80 cégtől, 40 nonprofit szervezettől és 20 magánszemélytől) a kampány folytatódik és természetesen idén is aktív tagjai vagyunk ennek a programnak, hiszen van miről tudósítanunk, CSR tevékenységünk sokrétű. Ezen a héten a közös aktív kommunikációval példát mutathatunk, ötletet adhatunk más vállalatoknak, valamint rávilágíthatunk a társadalmi felelősségvállalás fontosságára.
NEXON CSR
 

Csatlakozzon hozzánk, arra kérjük, hogy like-olja és ossza meg a héten a NEXON CSR tartalmakat a közösségi médiában!