NEXON_PORT+ mobilalkalmazás a zsebben hordott HR-adminisztráció
Napjaink elengedhetetlen kelléke a mobiltelefon, ami a pandémiás helyzetben még inkább kulcsfontosságú kommunikációs eszközzé vált a munka terén.
A NEXON_PORT+ mobilalkalmazás segítségével a munkavállalók és vezetőik minden eddiginél kényelmesebben, egyszerűbben és gyorsabban (akár ujjlenyomat azonosítás után) tudnak számos HR-ügyet elintézni.
Bárhol, bármikor, akár otthonról is.
Milyen funkciók érhetőek el mobilon?
- Személyes adataim: saját HR-adatokhoz való hozzáférés, személyes adatok változásának bejelentése
- Szabadságaim: tervezhető, már kivett ill. betervezett szabadságok, távollét igény leadása, vezetői elbírálása
- Béradataim: juttatások, levonások, elszámolt idők
- Jelenléteim: munkaidő-események, nem tervezett távollét, otthoni munkavégzés rögzítése
- Naptár: beosztások, elrendelt rendkívüli munkavégzés, készenlét, valamint távollétek megtekintése, home office igénylés és elbírálás
Próbálja ki! A NEXON_PORT+ alkalmazás demóverziója ingyenesen letölthető a Google Play és az Apple Store áruházakból.
Részletekért kattintson termékoldalunkra