Ugrás a tartalomra

NEXONtippek

NEXON_PORT+ mobilalkalmazás a zsebben hordott HR-adminisztráció

Napjaink elengedhetetlen kelléke a mobiltelefon, ami a pandémiás helyzetben még inkább kulcsfontosságú kommunikációs eszközzé vált a munka terén.
A NEXON_PORT+ mobilalkalmazás segítségével a munkavállalók és vezetőik minden eddiginél kényelmesebben, egyszerűbben és gyorsabban (akár ujjlenyomat azonosítás után) tudnak számos HR-ügyet elintézni.

Bárhol, bármikor, akár otthonról is.

Milyen funkciók érhetőek el mobilon?

 

  1. Személyes adataim: saját HR-adatokhoz való hozzáférés, személyes adatok változásának bejelentése
  2. Szabadságaim: tervezhető, már kivett ill. betervezett szabadságok, távollét igény leadása, vezetői elbírálása
  3. Béradataim: juttatások, levonások, elszámolt idők
  4. Jelenléteim: munkaidő-események, nem tervezett távollét, otthoni munkavégzés rögzítése
  5. Naptár: beosztások, elrendelt rendkívüli munkavégzés, készenlét, valamint távollétek megtekintése, home office igénylés és elbírálás

Próbálja ki! A NEXON_PORT+ alkalmazás demóverziója ingyenesen letölthető a Google Play és az Apple Store áruházakból.

Részletekért kattintson termékoldalunkra

NEXON_PORT+ mobil applikáció

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100