Ugrás a tartalomra

NEXONtippek - Otthoni munkavégzés szoftveres támogatása

Rezsitámogatás átadása a NEXONbér rendszerbe, otthoni munkavégzés megjelenítése kikapcsolható

A pandémiás helyzet alatt bevezetett home office, illetve hibrid office megoldások tartósan megmaradnak a vállalatoknál. A NEXONtime munkaerő-menedzsment és NEXON_PORT önkiszolgáló rendszereinkel támogatjuk az otthoni munkavégzés egyszerű és gyors adminisztrációját.

Otthoni munkavégzés napjaira járó rezsitámogatás átadása a NEXONbér rendszerbe

Amennyiben a munkáltató az otthoni munkavégzés napjaira rezsitámogatást nyújt a dolgozóinak, mi megoldást nyújtunk az elszámolás folyamatához.

Az otthoni munkavégzés napjainak számát a NEXONtime rendszer a feladási hónapra összesíti, és a hó végi feladással át tudja adni a NEXONbér rendszer felé.

Otthoni munkavégzés megjelenítése kikapcsolható

Március óta a home office igénylése és vezetői elfogadása már a távolléttervező felületén is elérhető és a jóváhagyott napokat egy ikon jelzi a felületen.

Amennyiben a dolgozó(k)nak sok otthoni munkavégzése van, akkor a távolléttervezőben ezek megjelenítése nehezítheti a szabadságok áttekintését. Ezért a legújabb verzióban egy gombbal ki-be kapcsolható az otthoni munkavégzés megjelenítése.

NEXON_PORT otthoni munkavégzés

NEXON_PORT otthoni munkavégzés

Share Everywhere

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100