A COVID megjelenése alapjaiban rendezte át a munkáltatás hagyományos módját. Összefoglaljuk tapasztalatunkat, de egy kérdőívben megkérdezzük Önt is.

Az otthoni és a hibrid munkavégzés kikényszerítette a digitális átalakulást a legtöbb munkahelyen. Amit eddig sok cég nem akart, vagy éppen nem tudott meglépni (pl. önkiszolgáló rendszerek, elektronikus ügyintézés), azt nagyon gyorsan, kényszer által vezérelve, erőltetett tempóban kellett végrehajtania.

Saját tapasztalatunk azt mutatja, hogy az idei évben ugrásszerűen megnőtt az igény a NEXON_PORT dolgozói és vezetői, önkiszolgáló HR-rendszerünk iránt. A veszélyhelyzet alatt ügyfeleinket kedvezményekkel, szakmai támogatással segítettük a NEXON_PORT+ mobilalkalmazásunk telepítésében. Ennek köszönhetően az applikációt használók köre idén 60%-al emelkedett.

De vajon hazánkban hogy áll a HR a digitális átalakulásban? Mik a fontosabb fókuszterületek, prioritások? Hogyan változott a HR napi terhelése a pandémiás helyzetben? Erre szeretnénk választ kapni, amihez az Ön segítségét is kérjük. Töltse ki rövid, anonim kérdőívünket erre a linkre kattintva.
 

 

A #maradjotthon és a #tartstávolságot igénye felértékelte az önkiszolgálás, a papírmentesség és a digitális belső kommunikáció lehetőségét. Ezt nyújtja a

NEXON_PORT önkiszolgáló HR-rendszer és a PORT+ mobilalkalmazás.

A portál használatával a HR bárhol, bármikor csak egy kattintásra van a munkavállalóktól:

  • a bérjegyzéket nem kell kinyomtatni és kiosztani, elektronikusan megtekinthető
  • a cafeteria-nyilatkozatok kitöltéséhez és az aktuális egyenleg lekérdezéséhez nem kell a HR-hez fordulni
  • a jelenléti ív egyszerűen vezethető, a vezető számára ellenőrizhető
  • a távolléttervezés átlátható, az igénylés/elfogadás követhető
  • otthoni munkavégzés egy gombnyomással igényelhető, a vezető által elbírálható
  • nincs több űrlapkitöltés: a portálról a dolgozó adataival tölthető le minden nyomtatvány. Elektronikus aláírással kombinálva még az aláírás is megspórolható.

Az önkiszolgálás precíz adatnyilvántartást, átláthatóságot és nyomon követhetőséget jelent:

  • a dolgozók adatváltoztatási igényéről az ügyintéző dönt
  • a jelenléti ívek megfelelő kitöltését, a dolgozó távollét- és beosztásigényét a vezetője bírálja el
  • a vezetőket a számukra legfontosabb, előre összeállítható adatokból készített riportok segítik, összeállításukhoz nem szükséges a HR közreműködése

A NEXON jó ideje teljes elkötelezettséggel képviseli a HR-digitalizáció ügyét. Ügyfeleink több mint harmada használja már az önkiszolgáló rendszerünk valamelyik funkcióját. „A HR csapat leterheltsége fokozatosan csökkent, hiszen rutinná vált az új szoftverek kezelése. A felszabaduló munkaidőt más értékteremtő feladatokra tudjuk fordítani, amellyel a HR-nek nem csak a szerepe, hanem a megítélése is jelentősen fejlődött a szervezeten belül” - nyilatkozta Demeter Judit egyik ügyfelünk, a Glencore HR-vezetője.

Nézze meg videóinkat:

NEXON_PORT önkiszolgáló HR-portál

NEXON_PORT mobilalkalmazás

A NEXON önkiszolgáló megoldásáról részletesen a www.nexonport.hu oldalon olvashat.

NEXON_PORT+ mobil applikáció