Bérszámfejtés és HR kiszervezése | Nexon Ugrás a tartalomra

HR OUTSOURCE

Bízza bér- és HR ügyviteli feladatait a legjobbakra.

Szívesen foglalkozik cége bér- és HR-adminisztrációs feladataival? Mi igen!

 

Bízza ránk a HR-adminisztrációs feladatokat. Teljes körű, megbízható szolgáltatás a piacvezető tapasztalatával.

A HR-adminisztráció kiszervezésével időt, erőforrást és pénzt takaríthat meg, és nem kell aggódnia az állandóan változó jogszabályoknak történő megfelelés miatt. A NEXON kiszervezett HR-szolgáltatása felöleli a munkavállalói életút teljes spektrumát a beléptetéstől és az onboardingtól kezdve, a havi és éves HR-adminisztrációs feladatokon át a kiléptetésig.

Vegye le a válláról a HR-adminisztratív feladatokat, és szabadítson fel időt, hogy stratégiai célokra, például az alkalmazottak megtartására, a szervezetfejlesztésre, és vállalkozása növekedésére összpontosíthasson!

hr outsource
Kinek ajánljuk?
Teljes munkavállalói életút támogatása
Dolgozói önkiszolgáló rendszer
HR outsource szolgáltatások
Miért a NEXON-t válassza?
  • Kisvállalatoknak, ahol a munkavállalói létszám még nem indokolja saját HR-es foglalkoztatását és a HR-folyamatok még kialakításra várnak.
  • KKV-nak és nagyvállalatoknak, ahol átmeneti megoldásra van szükségük.
  • Nagy fluktuációval működő pl. kék galléros cégeknek, ahol a HR-csapat a tetemes adminisztráció helyett a stratégiai feladatokkal akar foglalkozni.
  • Multinacionális vállalatoknak, ahol a HR-t regionális szinten, más országból intézik
  • Segítjük a munkaszerződések elkészítését és módosítását.
  • Támogatjuk a munkavállalók ki- és beléptetésével kapcsolatos feladatokat. 
  • Előkészítjük a bérszámfejtéshez szükséges input adatokat, majd ellenőrizzük a számfejtés eredményét.
  • Segítséget nyújtunk a kompenzációval kapcsolatos kérdésekben.
  • Karbantartjuk a munkavállalói adatokat, követjük a változásokat.
  • Kezeljük a munkaidő adatokat, távolléteket és a szervezeti változásokat.
  • A munkavállalók személyes adataikat felhasználóbarát webes felületen érhetik el.
  • A szükséges változásokat ugyanezen a felületen kezdeményezhetik.
  • Elektronikus HR-nyomtatványok, dokumentumok használata.
  • Digitális aláírás folyamatának kialakítása és kezelése.
  • Távollétek és jelenléti ívek kezelése.
  • HR-folyamat audit és optimalizálás
  • Be-és kiléptetés teljes körű adminisztrációja
  • Bérszámfejtés előkészítése és ellenőrzése
  • Munkavállalói adatok karbantartása, adónyilatkozatok kezelése
  • Munkaidő, távollétek, szervezeti változások kezelése a NEXON rendszerében
  • HR-nyomtatványok, sablonok, munkaszerződések előállítása és karbantartása
  • Fontos HR-adminisztrációs határidők figyelése és ezek alapján értesítések megküldése az érintetteknek
  • Több mint három évtizedes tudást, szakértelmet, és 100+ fővel rendelkező szakértői, tanácsadói tudásbázist adunk.
  • Saját piacvezető HR-szoftverünkkel dolgozunk.
  • Munkavállalók és vezetők támogatásához önkiszolgáló HR-megoldást biztosítunk weben és mobilon egyaránt.
  • Teljes körű felelősséget vállalunk.
  • A bérszámfejtést és HR-adminisztrációt egy kézből nyújtjuk.
Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100