A Trivium Packaging a fémcsomagolás globális vezetője, világszerte több mint 60 telephellyel rendelkezik, 20 különböző országban, közel 8000 embert foglalkoztat, éves bevétele körülbelül 3 milliárd USD; 2019. novemberében jött létre az Exal és az Ardagh csomagolástechnikai cégek összeolvadásából. A vállalat központja Amszterdam, Hollandia.

A vállalat az egész világon innovatív és fenntartható csomagolási megoldásokat kínál, partnerre szabott gyártással és kiemelkedő ügyfélközpontúsággal. Három alapvető érték határozza meg a cég mindennapi működését; a szenvedély, a csapatmunka és a kiválóság.  E három érték mentén építi az identitását és a vállalti kultúráját. Ezek mellett a cég a fenntarthatóságot tartja az egyik legfontosabb missziójának – hiszen a fém végtelen alkalommal újrahasznosítható anyag.

A Trivium Packaging egyéves megalakulása után hozta létre Budapesten, regionális Szolgáltató Központját, melynek legfőbb célja, hogy a cég hatékonyságát növelje.
 

- A bérügyviteli feladatok ellátását külső szolgáltatóra bízták. Mi ennek az oka és milyen szempontrendszer alapján került kiválasztásra a szolgáltató?

- Azért döntöttünk a NEXON mellett, mert jelenleg Magyarországon a NEXON az egyik leginnovatívabb bér-és-humánügyviteli szoftverfejlesztő és szolgáltató.

Induló cégként a munkaerőfelvételünk szükségessé tette egy magas szintű munkaügyi rendszer bevezetését.

A döntési folyamatban az is nagy szerepet játszott, hogy a NEXON könnyen egymásra építhető modulokkal rendelkezik, mely megkönnyítik a Trivium Packaging BSC Kft.-n belüli mindennapi adminisztrációs teendőket a kollégák és a HR osztály számára is.

A NEXON-t jól ismertük a piacról, jómagam is találkoztam már a NEXON megoldásaival korábbi munkavégzésem során. Így a cég indulásának első szakaszában eldőlt, hogy felvegyük a kapcsolatot a NEXON Kft-vel, és mihamarabb elkezdjük a közös munkát.
 

-Tavaly vezették be a NEXON_PORT munkavállalói és vezetői önkiszolgáló rendszert. Mik az eddigi tapasztalatok?

- A munkavállalók elégedettek a NEXON_PORT-tal, könnyen kezelhető, egyértelmű, felhasználóbarát a felület. Külön segítség számomra az is, hogy a személyes adataikat maguk is beállíthatják, így a megoldás a későbbiekben kiadott dokumentumok kitöltésében időt takarít meg mindenki számára.
 

- A NEXONtime beosztástervező- és munkaidő-nyilvántartó rendszer mennyiben könnyíti meg a munkájukat? Kihasználják a megoldásban rejlő lehetőségeket?

- A bővülésnek köszönhetően szükségessé vált egy időadat-nyilvántartó rendszer, melyet a NEXONtime teljes mértékben lefed. A munkavállalóink alapvetően normál munkarendben dolgoznak, ezért a NEXONtime használata az automatizált időadatrögzítés lehetőségével, valamint a távollét-nyilvántartással még egyszerűbb és gyorsabb mind a munkavállalók, mind a vezetők számára.

Mindezek mellet az „automata értesítések” funkciót is széleskörben alkalmazzuk a munkavállalók és feletteseik tájékoztatására, illetve a különböző riportok elérhetősége is nagyban segíti a vezetők mindennapi munkáját.

Elégedettek vagyunk a rendszerrel, és annak lehetőségivel.

 

- Mik a jövőbeli fejlesztési tervek HR-informatika terén?

- Jelenleg a globális HR rendszerünk egységesítése és a hozzá kapcsolódó folyamatok standardizálása zajlik. Ezért HR rendszerek tekintetében a budapesti központban jelenleg nem tervezünk további rendszerbővítést vagy egyéb modul bevezetést.