cafeteria szoftver | Nexon Ugrás a tartalomra

NEXONcafe

Átfogó megoldás és kézzelfogható támogatás cafeteria-rendszerében.

NEXONcafe – mérhető és személyre szabott cafeteria-rendszer az Ön igényei szerint

 

A NEXON az egészet kínálja – az ideális megoldás megtalálásától a rendszer kiépítésén át, annak működtetéséig. Programunkkal a dolgozók egyéni igényeik szerint választhatnak a béren kívüli juttatásokból. A NEXONcafe növeli a dolgozói elégedettséget és csökkenti az adminisztrációs terheket.

nexon cafe
Cafeteria megoldás
Kialakítás és adminisztráció
Jogszabálykövetés
Integrált rendszer
Online önkiszolgálás
  • A szoftver támogatja a cafeteria juttatások nyilvántartását, az adott időszakra jutó keretösszegek kalkulációját és a nyilatkoztatás menetét.
  • Kíséri a felvett juttatások nettó és bruttó összegét, valamint a keretösszegeket. 
  • Szűrések, kimutatások és riportok készíthetők, automatikusan számol a közterhekkel az adatokat pedig továbbítja a bérszámfejtő rendszerbe.
  • Vállaljuk cége helyzetelemzését, igényfelmérést, tervezést, cafeteria szabályzat kialakítását, kommunikációs stratégia kialakítását és az adminisztráció megoldását. 
  • Mindezt a NEXONcafé cafeteria szoftverrel, vagy OUTSOURCE szolgáltatásként. 
  • Megoldásunk mellé választhatja a cafeteria szabályzat éves/évközbeni karbantartását és elégedettségmérést, ezáltal folyamatos visszacsatolást kap munkatársaitól.
  • Biztonság a folyamatosan változó jogszabályi környezetben (a törvényi megfelésről csaknem százfős támogató csapatunk gondoskodik).
  • A frissítéseket előre tervezetten biztosítjuk ügyfeleink részére. 
  • A rögzített adatokat előkészíti bérszámfejtésre, így a számfejtés során megállapításra kerülnek a ténylegesen fizetendő adók és járulékok. 
  • A nyilatkozatok önkiszolgáló felületen érhetőek el, a választott juttatások adatai automatikusan töltődnek be.
  • A rendszer egyszerű, gyors és kényelmes nyilatkoztatást tesz lehetővé, és azonnal megjeleníti, hol tart a keretösszeg felhasználása havi vagy éves bontásban (bruttó vagy nettó értéken is).
  • A dolgozók bármikor lekérhetik aktuális egyenlegüket. 
Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100