HR szoftver - Munkaügyi nyilvántartó program Nexon Ugrás a tartalomra

HR-központ

Megbízható személyügyi nyilvántartás a szervezet hatékony irányításához

NEXONhr – teljes körű személyügyi nyilvántartás

Támogatja a HR-adminisztrációt, lehetővé teszi a személyügyi adatok gyors elérését és a HR-kimutatások áttekinthető megjelenítését. Használható önállóan, vagy a NEXONbér bérügyviteli rendszerhez integrálva. Az egyik leghatékonyabb döntéstámogatási rendszer. Automatikusan biztosítja a kimutatásokat és egyszerűsíti az adatszolgáltatási kötelezettségeket.

nexon hr
Adatbank
Differenciált feladatkörök
Létszám- és bérkeret
Szervezetmenedzsment
Többszintű jogosultság
Emlékeztető funkció
GDPR megfelelés
  • Valamennyi személyes adat és hozzá kapcsolódó jogviszony nyilvántartása és kezelése.
  • Automatikus, teljes körű és naprakész kimutatások.
  • Jogszabályoknak megfelelő adatszolgáltatás. 
  • Szervezeti felépítéshez, egyedi megoldásokhoz is igazodó leírások.
  • Lehetővé teszi az azonos munkakörben, de különböző pozíciókban dolgozók feladatkörének differenciálását.

 

  • Terv-tény elemzések gombnyomásra.
  • Riportok a bérkeretre, az engedélyezett és tény létszámra, valamint az üres álláshelyek kezelésére vonatkozóan.
  • A szervezet valós működésének megfelelő szervezeti felépítés és hierarchia kialakítása, megjelenítése és rugalmas módosítása.
  • Tervezhetővé válik a szervezeti felépítés: létszámok és bérkeretek rendelhetők a szervezetek mellé.
  • Megmutatja, hol vannak üres álláshelyek, keresztfoglalkoztatások, helyettesítések. Megjeleníti a vezető-beosztott hierarchiát. 
  • Csak meg kell adnia, ki mihez férhet hozzá!
  • Ennek függvényében a munkavállalói adatok akár a HR szervezeten kívüli, jogosultsággal rendelkezők számára is elérhetőek.
  • Egyedi tartalmú listák és jelentések gombnyomásra.
  • Minek bajlódna a határidőkkel? A rendszer figyeli azokat és emlékeztet a szükséges teendőkre.
  • Így kényelmesebb és a kockázat is csökken. 

Alkalmazásaink és szolgáltatásaink fejlesztése és működtetése során kiemelt figyelmet fordítottunk a GDPR-megfeleléssel kapcsolatos adatvédelmi követelmények teljesülésére

Ezek különösen:

- a jogszerűség, tisztességes eljárás, átláthatóság, és elszámoltathatóság elve;

- adat-takarékosság elve;

- a pontosság elve;

- a személyes adatok integritásának és bizalmasságának védelme, az adatbiztonság biztosítása, az adatbiztonsági incidensek megelőzése;

- a munkavállalók saját adatainak megtekinthetősége, adatmódosítások kezdeményezése;

- a korlátozott tárolhatóság elve, azaz az elfeledtetéshez (törléshez) való jog adatbázis szintű biztosítása.

Lépjünk kapcsolatba
 
Ügyfélszolgálatunk száma: +36 1 450 2210
Központi telefonszámunk: +36 1 465 5100